Doraemon Wikia
Advertisement

El casament d'en Nobita i la Shizuka es un curtmetage de l'anime creada el 6 de Març 1999 en que en Nobita es casa amb la Shizuka.

Doraemon boda cover

Història[]

Tot comença, quan en Nobita ajuda a una dona gran a creua el carrer ja que porta una bosa pesat l'esquena. Gracias al seu ajudut, ella li diu a Nobita que en un futur serà un bon Novi.Anant cap a casa es troba a Shizuka i enDekisugui al solar assejant una obra per l'escola Blacaneus i els set nans cosa que en Nobita es pensa que s'estan declaran-se el amor pero els dos es queden sorpresos. En Nobita per estar-hi segur que la Shizuka i ell es casarant se'n va al futur amb Doraemon amb la mâquina del temps. Allà descobreixen que han arribat un dia abanbs del casament. Veuen que tambè el Nobita corrents cap l'hotel arribant tard però se'n adona que el casament no es fins el dia següent.

Mes tard, en Nobita i la Shizuka donen una volta pel barri i descobreixen una gateta perdura sense amo. decideixen tornar la gata el seu amo pero quan arriben a la casa del propietari al veina sap de qui es la gateta i explica deseperada que la familia es trasllada a America. L'avio ha de sortir cap a les 16 hores. Nobita i Shizuka volen agafar un taxi per anar al aeoport de poder lliurar la gateta, pero sort que pasen en Gegant i en Sueno amb cotxe d'aquest i van a tota velocitat per arriba a temps, pero el combustible es gasta i Nobita i la Shizuka van corrents cap al aeoport pero arriben tard. L'avio ja ha despegat. Pero descobreixen que la familia encara hi es allà esperant el seu avió i la gateta torna amb amb seu amo.

Desprès en Gegant convida en Nobita a casa seva per celebrar la seva última nit com solter. Menterstant en Nobita i en Doraemon van Ca la Shizuka per sabe com li va ja que han sortit de Can Gegant ja que com que canta malament. Es veu que han estat sopant i Shizuka està una mica trista ja que es un moment difícil per ella estar lluny dels seus pares. Shizuka correr cap el seu pare plorant amargament pesant que no es vol casar amb en Nobita penant deixant sols els seus pares sense res. Però el seu pare la consola de tot cor i el millor regal que ella ha pogut donar va ser el dia del seu naixament. Li dona el coratge de va una bona el·lecció de casar-se amb en Nobita ja que ell es preocupa pels altres i busca la felicitat dels altres.

En Doraemon i en Nobita tornen a la seva epoca corrents cap a la casa de la Shizuka prometent fer-la molt feliç. Els credits finals es veus que als alumnes representen l'obra de Blacanneus i que tambè el casament d'en Nobita i la Shizuka.

Fotos[]

Nobita

Advertisement