FANDOM

The ABC’s of Class-F (F組あいうえお F-Gumi A-I-U-E-O) is a crossover song played as an insert song between Doodling on Doraemon and The Time Machine Disappeared!! and an ending song for 17 episodes of the 2005 series.

Lyrics

Japanese:
みんな不思議が大好き!

そりゃF思議さ! こりゃF組ね~! 大きな声で返事して! サァ! ヨロレイ! ヨロレイヨ~!

あ! 頭テカテカ! ドラえもん!

い! いたいた! 空にはパーマン!

う! ウソ~! テレキネシス! エスパー魔美!

え! 笑顔! 発明! キテレツ! コロスケ! なり!

お! お化けなんだ! 毛が三本なんだ! Q太郎!

ウナカ! ウナカ! メユ! メユ! ハッ!

太陽もテカテカ~ 君の心に 月明かり~

みんな不思議が大好き! そりゃF思議さ! こりゃF組ね~! 大きな声で返事して! サァ! ヨロレィ! ヨロレイョ~!

か!?かっとびまっほー?のジャングル黒べえ!

き! 奇跡を起こせ! もじゃ公ドンモ!

く! くるっと! 変わるは! バケルくん!

け! けんけん! 宇宙犬! トッピとバウバウ!

こ! こんな昆虫ほしいよ! もっころくん!

ウナカ! ウナカ! メユ! メユ! ハッ!

太陽もテカテカ~ 君の心に 月明かり~

フラダンスで~ 「ウッキー」 自由に飛べる~ 「カケラッカ」 子供も大人も~ 「ウラウラベッカンコー」 フラフラダンスだ~ 「フャンフャン」 時空を超えて~ 「タイムマシン」 大きな夢は~ コ~レ~ラ~ いまだワンダーF組~ ワンダーF組~

さ! サンシチ21えもん! ゴンスケ! モンガー! し! しっぽふりふり! 超能力! ポコニャン! す! すっぱーぃ! すぱぱ! ウメ星デンカ! せ! せわやき! チンプイ! スリー! ツー! ワンダユウ! そ! そっくり! びっくり! みきおとミキオ!

ウナカ! ウナカ! メユ! メユ! ハッ!

太陽もテカテカ~

君の心に 月明かり~

Rōmaji:
Min'na fushigi ga daisuki

Sorya F Shitau gisa! Korya F-gumi ne ~! Ōkina koe de henji shite! Sa~a! Yororei! Yororeiyo ~!

A! Atama tekateka! Doraemon! I! Itaita! Sora ni wa Pāman! U! Uso ~! Terekineshisu! Esupā Mami! E! Egao! Hatsumei! Kiteretsu! Korosuke! Nari! O! Obakena nda! Ke ga san-pon'na nda! Q Tarō!

Unaka! Unaka! Meyu! Meyu! Ha~a! Taiyō mo tekateka ~ Kimi no kokoro ni tsukiakari ~

min'na fushigi ga daisuki sorya F Shitau gisa! Korya F-gumi ne ~! Ōkina koe de henji shite! Sa~a! Yorore~i! Yororei~yo ~!

Ka! ? Kattobi mahho ̄ ? No jangurukurobē! Ki! Kiseki o okose! Mo ja kō donmo! Ku! Kuru tto! Kawaru wa! Bakeru-kun! Ke! Kenken! Uchūken! Toppi to baubau! Ko! Kon'na konchū hoshī yo! Mokkoro-kun!

Unaka! Unaka! Meyu! Meyu! Haa! Taiyō mo tekateka ~ Kimi no kokoro ni tsukiakari ~

Furadansu de ~ (ukkī) Jiyū ni toberu ~ (kakerakka) Kodomo mo otona mo ~ (uraurabekkankō) Furafuradansuda ~ (fu~yanfu~yan) Jikū o koete ~ (taimu mashin)

Ōkina yume wa ~ Ko ~ re ~ ra ~ Imada wandā F-gumi ~ Wandā F-gumi ~

Sa! Sanshichi 21 e mon! Gonsuke! Mongā! Shi! Shippo furi furi! Chō nōryoku! Pokonyan! Su! Suppa ̄ ~i! Su papa! Umeboshidenka! Se! Sewa yaki! Chinpui! Surī! Tsū! Wandayuu! S So! Sokkuri! Bikkuri! Mikiotomikio! Unaka! Unaka! Meyu! Meyu! Haa!

Taiyō mo tekateka ~

Kimi no kokoro ni tsukiakari ~

Incomplete section
This section requires expansion.
The information contained in it is either
incomplete or insufficient.

Everyone loves mysterious things Or rather, "F-sterious", in Class F Answer back in a loud voice Come on, yodel le, yodel le yo~

With a gleaming head Doraemon!

He's here! He's here! From the sky comes Perman!

No way~ Telekinesis?! Esper Mami!

Inventing smiles It's Kiteretsu and Korosuke~nari!

Make a miracle happen, Mojacko & Donmo!

3x7=21emon with Gonsuke & Monger!

Sour! Super sour! It's His Majesty, the king of Plum Planet

Blast off with Chimpui, the guardian in three, two, Wandayuu!

Unaka unaka Meyu meyu Ha!

The sun is gleaming As the same as your heart in the moonlight

Trivia

  • The "Atama teka teka" in the song is taken from the song Boku Doraemon.
  • The Time Machine is mentioned in the album version of the song.
  • The ending theme for the 17 episodes aired features characters from Doraemon, Perman, Esper Mami, Kiteretsu Daihyakka and Obake no Q-tarō. Kiteretsu is the only Fujiko F. Fujio work mentioned in the ending theme to have aired on a rival television station (Fuji TV).
  • For the insert in the one-hour winter special in 2013, the characters of Obake no Q-tarō was removed, while the characters of Doraemon, Perman, Esper Mami and Kiteretsu Daihyakka are joined by those of Mojacko, 21-emon, The King of Plum Planet and Chimpui. Like Kiteretsu, Mojacko and The King of Plum Planet were also aired on rival television stations (TV Tokyo and TBS, respectively.)
  • The characters from Ninja Hattori-kun and The Laughing Salesman are not mentioned, likely because of the latter being a horror manga rather than a children's manga.

Gallery

Videos